به سلامتی ما دخترا

به سلامتی ما دخترا

به سلامتي دختراي پاک و ساده

به سلامتي دختري که اين حرفو به پسره گفت: هه!!!

پسر خوب داداش من يه لحظه به حرفام گوش کن من يه

دخترم از نظر تو

ضعيفم ولي... با همين ضعيف بودنم

 توانايي نابود کردنت رو

دارم پس...

باهام در نيوفت وقتي بهم ميگي چقدر

 بد تيپي تيپت سادست

از تيپت

خوشم نمياد به اين توجه کن که

 من چرا بايد تيپ بزنم واسه

کي؟؟؟ واسه

تو؟؟ واسه امثال تو؟؟؟

که چي بشه؟؟؟

که بگي اووووف؟

چه شاخي بود؟

چه دافي بود؟

نه داداش اشتباه گرفتي

من تيپم سادست

نه اينکه نتونم تيپ بزنماااا!!!!!! نه !!!

ارزش من بالا تر از اينکه تو

 بخواي به چشم بد بهم نگاه کني

فکر کردي ساپورت پا کردن سخته

فکر کردي مانتو جلو باز يا مانتو تنگ پوشيدن سخته

نه والا اسونه اسونه ولي...

من ارزشم بالاتر از اونکه

خودمو انقدر اسون به حراج بزارم

پس حرف دهنتو بفهم!!!

خب؟؟؟؟؟؟

سلامتي تمام دختراي پاک و ساده



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت15:19---13 اسفند 1392
سلامتی خودم و خودت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:53 ] [ **kamand** ] [ ]